Tips nachtelijke autoreizen

nieuws Veel mensen die op vakantie vertrekken, rijden 's nachts of vertrekken heel vroeg in de ochtend. Enkele tips om problemen te vermijden.
• Gun jezelf genoeg slaap de nacht voor je vertrek.
• Rijd niet op ogenblikken dat je lichaam een dieptepunt kent, meestal tussen 2 en 4 in de namiddag en tussen 2 en 6 's nachts.
• Vermijd om alleen te rijden. Vraag een passagier om je te verwittigen indien je tekenen van vermoeidheid vertoont. Stop of laat een ander rijden bij de eerste tekenen van slaperigheid.
• Vermijd dat de passagier vooraan slaapt.
• Plan je reis zo dat je weet waar je kan stoppen. Stop zeker om de 2 uur of om de 200 km. Stop eerder indien je je moe voelt.


Laatst bijgewerkt: juli 2020
Gaat je kind gezond de winter tegemoet? Gaat je kind gezond de winter tegemoet?
Vibovit

Ben jij ook vaak bezorgd over de hoeveelheid vitamines en voedingsstoffen die je kind binnen krijgt ? Fysieke en mentale groei vraagt veel energie. Er is een makkelijke manier om te voorzien in die behoefte.

Ontdek het hier

Artikels over gezondheid in je mailbox? Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang een gratis e-book met gezonde ontbijtrecepten.

eenvoudig terug uit te schrijven
Wij verwerken jouw persoonsgegevens conform het Privacy-beleid van Roularta Media Group NV.
volgopfacebook

volgopinstagram