recepten

161 artikels in recepten , per
Bekijk

Vijf kilo minder in vijf weken – dag 15, 16, 17

Vijf kilo minder in vijf weken – dag 15, 16, 17
recepten 22/02/2016

De eerste twee à drie kilo’s gaan er vrij gemakkelijk af, maar daarna gaat het niet meer zo vlotjes. En zeker na een zondedag zal je gewicht als een jojo weer wat naar omhoog schieten. Maar geen paniek, als je volhoudt en de dag erna meteen weer tussen de lijntjes loopt, lukt het zonder twijfel! Beetje bij beetje smelten de kilo’s eraf.

lees meer »

Vijf kilo minder in vijf weken – dag 11, 12, 13 en 14

Vijf kilo minder in vijf weken – dag 11, 12, 13 en 14
recepten 18/02/2016

Je bent het nieuwe eetschema ongetwijfeld al goed gewoon. Wel, we gaan verder op hetzelfde élan. Hou vol, denk aan je lievelingsjurk of die mooie broek die nu te veel spant en straks weer als gegoten zit... en vergeet niet om te sporten en voldoende water te drinken!

lees meer »

Vijf kilo minder in vijf weken - dag 8, 9 en 10

Vijf kilo minder in vijf weken - dag 8, 9 en 10
recepten 15/02/2016

De kop is eraf. Na de eerste week weeg je gegarandeerd al één à twee kilo minder. En dat is de ideale motivatie om verder te doen! Zorg ervoor dat je geen honger lijdt: soep mag je eten zoveel je wilt. En dan zijn er natuurlijk ook nog de tussendoortjes.

lees meer »

Schrijf in op de gezondheid.be nieuwsbrieven

eenvoudig terug uit te schrijven
Wij verwerken uw persoonsgegevens conform het Privacy-beleid van Gezondheid NV.

Penne met zalm en prei

Penne met zalm en prei
recepten 25/01/2016

Zalm is rijk aan calcium en omega-3 wat helpt om cardiovasculaire problemen te vermijden. Prei werkt diuretisch en bevat zeer weinig caloriën.

lees meer »

Witte Kool in de Oven

Witte Kool in de Oven
recepten 30/11/2015

Witte kool is een gekweekte variëteit van de kool. Deze vorm wordt voor de verwerking tot zuurkool, maar ook voor de verse markt geteeld. Het is een van de oudste koolsoorten.

lees meer »
161 artikels in recepten , per
Bekijk
pub

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in op onze nieuwsbrief:

Nee, bedankt