Geniet van een perfecte nachtrust met Sleepyl

Laatst bijgewerkt: december 2018
ad_sleeping-woman-03.jpg

nieuws

Moeilijk in slaap vallen, midden in de nacht of ‘s morgens veel te vroeg wakker worden… Het overkomt ons allemaal wel eens. Als het sporadisch gebeurt, kan het geen kwaad. Wordt het een courant of zelfs een chronisch probleem, dan krijg je er wel last van. Slechte of onvoldoende slaap kan een impact hebben op je levenskwaliteit, je humeur, je werk en je gezondheid.

Sleepyl bevordert de slaapkwaliteit. Het zorgt voor een kwalitatieve en herstellende slaap, zonder risico op verslaving, gewenning of slaperigheid bij het ontwaken. Dat alles dank zij zijn unieke samenstelling op basis van gestandaardiseerde extracten van valeriaan, hop en melatonine.

Wil je er graag meer over weten? Wil ook jij beter slapen? Lees dan snel de uitleg hieronder.
Moeite hebben om de slaap te vatten, ‘s nachts niet vast genoeg slapen, ‘s morgens veel te vroeg wakker worden …. Het zijn klachten die steeds vaker voorkomen en die ernstige gevolgen kunnen hebben. Een verstoorde nachtrust, onvoldoende slaap of een slechte slaapkwaliteit is niet alleen nefast voor je gezondheid, ook je gezinsleven en je professioneel leven lijden eronder.

De effecten zijn:
  • Verminderde waakzaamheid, met als gevolg een verhoogd risico op een ongeval thuis, op het werk of in het verkeer;
  • Concentratiestoornissen;
  • Een hogere mate van prikkelbaarheid en lichtgeraaktheid;
  • De neiging om meer te eten (snacken en snoepen) en een verhoogd risico op overgewicht, obesitas en hart- en vaatziekten;
  • Neerslachtigheid;
  • Een verstoring van het metabolisme en immuunsysteem waardoor het lichaam vatbaarder wordt voor bepaalde chronische aandoeningen.

Wat zijn de meest voorkomende oorzaken van slaapproblemen ?

  • Een wijziging in het levensritme; 
  • Een stress-situatie;
  • Problemen op het werk, in het gezin of muizenissen in het algemeen;
  • Een te hoge temperatuur in de slaapkamer;
  • Een te zware of te copieuze maaltijd binnen de twee uur voor het slapen gaan; 
  • Bepaalde medicijnen;
  • Bepaalde ziektes of aandoeningen;
  • Te veel licht in de slaapkamer;
  • Blauw licht in de slaapkamer, dat is licht afkomstig van een televisietoestel, een PC of een tablet. 

ad_woman-phone.jpg

Tips om beter te slapen

  • Ga zoveel mogelijk voor regelmaat : sta op en ga slapen op een vast uur;
  • Hou de slaapkamertemperatuur onder de 18 °C;
  • Investeer in een goed bed en een degelijke matras die je om de tien jaar vervangt;
  • Hou de slaapkamer donker;
  • Eet ‘s avonds een lichte maaltijd en vermijd cafeïne. Vanaf minstens twee uren voor bedtijd drink je best geen koffie meer of andere cafeïnehoudende dranken;
  • Zet alle schermen (televisie, PC of tablet) een uur voor het slapengaan af. 
  • Kun je niet slapen, sta dan weer op in plaats van in je bed te liggen woelen. 
  • Beweeg zoveel mogelijk overdag, dan ben je ‘s avonds ook vermoeid. 
  • Neem een warm bad

… en gebruik Sleepyl, een doeltreffende remedie voor wie wil genieten van een gezonde, natuurlijke en rustgevende slaap.

Wat is Sleepyl ?

ad_sleepyl-box-nl-02.png
Sleepyl is een voedingssupplement op basis van melatonine en een grote dosis gestandaardiseerde plantenextracten van valeriaan en hop. Valeriaan en hop hebben een ontspannend effect en garanderen een kwalitatieve, gezonde en natuurlijke nachtrust. Beide planten helpen je om ‘s morgens uitgerust wakker te worden. Sleepyl bevat ook vitamine B6 die belangrijk is voor het goed functioneren van het zenuwstelsel. Het is verkrijgbaar in de apotheek.

Kortom, Sleepyl is een natuurlijke remedie die garant staat voor een perfecte nachtrust.

Geen gevaar voor verslaving, gewenning of slaperigheid bij het ontwaken.


Niet aanbevolen bij kinderen onder de twaalf jaar. Bij zwangerschap of borstvoeding: vraag eerst advies aan de huisarts.

Sleepyl: Alleen maar voordelen en DE remedie voor een gezonde, kwalitatieve en herstellende slaap

ad_kathy.png
  • Een rustgevend effect bij het slapen gaan;
  • Sneller inslapen;
  • Kwalitatieve slaap met minder nachtelijk ontwaken en minder vroeg wakker worden;
  • Geen verslaving of gewenning;
  • Geen slaperig gevoel of troebele geest bij het ontwaken.

Sleepyl is verkrijgbaar in de apotheek.

Klik hier voor meer info

Sleepyl: Hoe neem je het in en wat is de dosering?

ad_lydie.png
De aanbevolen dosering is 2 capsules een half uur voor het slapen gaan, in te nemen met een beetje water.  

2 capsules bevatten:

  • 500 mg droog extract Valeriana officinalis L. (gestandaardiseerd)
  • 182 mg droog extract Humulus lupulus L. (gestandaardiseerd)
  • 0,296 mg melatonine
  • 1,022 mg  vitamine B6 (pyridoxinehydrochloride - 73% referentie-inname)    

Bron: bijsluiter product


bron: ingezonden mededeling: Sleepyl
verschenen op : 03/12/2018 , bijgewerkt op 05/12/2018

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in op onze nieuwsbrief:

Nee, bedankt