Waarom oordoppen belangrijk zijn

logo-tuut-van-tegenwoordig.jpg

nieuws

Tinnitus, of een tuut in je oren, is een nijpend probleem waar dagelijks meer en meer mensen slachtoffer van worden. 
Één seconde blootgesteld worden aan een te luide klank kan permanente schade en oorsuizingen tot gevolg hebben.
Daarom besloten ‘de Tuut van Tegenwoordig’, pop-up communicatiebureau ‘Goodcamp’ en de laatstejaarsstudent regie aan Luca School of Arts in Genk Kaan Ilbas de handen in elkaar te slaan. Het resultaat is een reclamespot voor een social awareness campagne om meer jongeren te overtuigen oordoppen in te doen. 

De Tuut van Tegenwoordig is het eerste platform in Vlaanderen en omstreken rond oorsuizen dat zich volledig richt op jongeren. Het wil enerzijds jongeren met oorsuizen een plek bieden waar ze in contact kunnen komen met lotgenoten, ervaringen kunnen uitwisselen en alle info op een begrijpelijke en overzichtelijke manier kunnen terugvinden. Anderzijds wil De Tuut van Tegenwoordig jongeren ook waarschuwen voor de gevolgen van te hevige decibels om hen zo te behoeden voor een ‘tuut’ in hun oren.

Bekijk de video hier


Laatst bijgewerkt: januari 2018

Artikels over gezondheid in je mailbox? Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang een gratis e-book met gezonde ontbijtrecepten.

eenvoudig terug uit te schrijven
Wij verwerken jouw persoonsgegevens conform het Privacy-beleid van Roularta Media Group NV.
volgopfacebook

volgopinstagram