Afslankmiddel Dexaprine is gevaarlijk

Laatst bijgewerkt: October 2013
afb-dexaprine-170_400_09.jpg

nieuws Het afslankmiddel Dexaprine dat vrij populair is in kringen van krachtsporters en bodybuilders kan ernstige nevenwerkingen hebben. De Nederlandse Voedsel- en Werenautoriteit roept mensen die dit produkt gebruiken op om onmiddellijk te stoppen. Sinds maart hebben al 11 mensen zich gemeld met ernstige klachten na het gebruik van Dexaprine. Het middel leidde volgens de mensen die zich meldden tot hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid, hoofdpijn en zelfs in een geval tot een hartstilstand.

Dexaprine is een zogenaamde vetverbrander die veel energie geeft en het hongergevoel zou onderdrukken. Dexaprine is in ons land alleen verkrijgbaar via webshops.
www.nvwa.nl/actueel/nieuws/nieuwsbericht/2036901/veiligheidswaarschuwing-voor-afvallers-en-sporters-slik-geen-dexaprine


verschenen op : 17/10/2013 , bijgewerkt op 15/10/2013

Reageer zelf

verberg bovenstaande gegevens :
je naam en emailadres verschijnen dan niet bij je reactie.
hou me op de hoogte van reacties :
telkens iemand een reactie plaatst bij dit bericht ontvang je een e-mail.
tekens over.
pub